مشکلی در خصوص زوار غیر قانونی نداشتیم/ کاهش تلفات جاده‌ای به میزان 67 درصد
کد خبر: 3661960
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
وزیر کشور در ايلام:

مشکلی در خصوص زوار غیر قانونی نداشتیم/ کاهش تلفات جاده‌ای به میزان 67 درصد

گروه جامعه: وزير كشور به منظور بازدید از پايانه مرزی مهران و بررسى شرايط و امكانات براى بازگشت زائران اربعين حسینی وارد ايلام شد و گفت: امسال مانع شدیم که حتی تعداد اندکی زوار بدون روادید از مرزها عبور کنند و خوشبختانه با هیچگونه مشکلی در خصوص زوار غیر قانونی مواجه نبودیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور به منظور بازديد از پايانه مرزى مهران و بررسى شرايط و امكانات براى بازگشت زائران اربعين حسينى وارد ايلام شد.

 رحمانی فضلی در محل فرودگاه ايلام مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان عالی استان قرار گرفت و پس از نواخته شدن سرود ملی کشورمان و معرفی مسئولان استانی و انتظامى به وزیر کشور، رحمانی فضلی و استاندار ايلام از یگان تشریفات مستقر در محوطه فرودگاه سان دیدند.
 به گزارش ایکنا وزیر کشور در فرودگاه ایلام و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی منسجم و خوبی که از 6 ماه قبل با هماهنگی تمامی نیروها آغاز شد بیش از 2 میلیون و 300 هزار زائر وارد خاک عراق شدند که حمل و نقل، اسکان، تغذیه، بهداشت و امنیت آنها با همکاری تمامی دستگاه‌ها به خوبی اجرا شد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه اربعین امسال روند خوبی را در حوزه حوادث ترافیکی و امنیت بهداشتی و درمانی طی کرد، گفت: تصادفات به شدت کاهش پیدا کرد، ضمن اینکه ما شاهد کاهش تلفات جاده‌ای به میزان 67 درصد و مصدومان حوادث ترافیکی به میزان 60 بودیم.
وی با تأکید بر اینکه امسال سختگیری‌های بیشتری نسبت به زوار غیر قانونی وجود داشت، عنوان کرد: امسال مانع شدیم که حتی تعداد اندکی زوار بدون روادید از مرزها عبور کنند و خوشبختانه هیچگونه مشکلی در خصوص زوار غیر قانونی مواجه نبودیم.
وزیر کشور یادآور شد: تا صبح امروز حدود 1 میلیون و 600 هزار نفر از زوار اربعین به کشور بازگشته‌اند.  

captcha