تلاوت «سیدمصطفی حسینی» در میان دانشگاهيان قرآنی شيراز
کد خبر: 3662518
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

تلاوت «سیدمصطفی حسینی» در میان دانشگاهيان قرآنی شيراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، محفل انس با قرآن با تلاوت «سید مصطفی حسینی» در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم سوگواری و عزداری رحلت پیامبر مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شامگاه سه‌شنبه، 23 آبان‌ماه جاری در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار خواهد شد.

در این مراسم كه همراه با برپایی محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد، سید مصطفی حسینی، قاری بین‌المللی كشورمان به تلاوت آیاتی چند از كلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام امیدی، سرپرست دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس نیز به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشته و به بیان نكاتی درباره 28 صفر می‌پردازد.

ساعت این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء اعلام شده است كه ورود اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن كریم به این مراسم معنوی آزاد است و در پایان این مراسم سوگواران از محل موقوفه صاحبدیوان شیراز اطعام خواهند شد.

یادآور می‌شود، این مراسم به‌همت مشترك دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یك شیراز، دانشگاه علوم پزشكی شیراز، بسیج دانشجویی فارس و موقوفه مرحمت پناه صاحبدیوان برگزار می‌شود.

captcha