حضور چهره‌های شاخص شبکه‌های اجتماعی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3662766
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
موحد خبر داد:

حضور چهره‌های شاخص شبکه‌های اجتماعی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: بخش شبکه‌های اجتماعی از بخش‌های جدیدی است که به این دوره از نمایشگاه اضافه شده و در این بخش چهره‌های شاخص شبکه‌های اجتماعی و مدیران کانال‌های برتر دیدار حضوری با بازدیدکنندگان خواهند داشت.

جواد موحد، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بااشاره به روند برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: دو بخش شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار به بخش‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اضافه شده و برنامه‌های خاصی در این دو بخش تدارک دیده شده و تا امروز مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش شبکه‌های اجتماعی، میزبان کسب و کارهایی هستیم که حول شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنند. همچنین در این بخش مدیران کانال‌های برتر حضور دارند و با طرفداران‌شان به بحث و گفت‌وگو می‌نشینند.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: مدیران پیام رسان‌های داخلی در بخش شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و در قالب دیدارهای حضوری، از روند فعالیت‌های‌شان برای بازدیدکنندگان می‌گویند.

وی بیان کرد: نشست‌هایی با حضور ادمین کانال‌های خاص در ایام برگزاری نمایشگاه در حال برگزاری است تا تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند. این نشست‌ها مورد استقبال بسیاری از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

موحد اظهار کرد: بخش کسب و کارهای نوپا، یکی دیگر از بخش‌های جدید این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود. در این بخش 120 استارت آپ از سراسر کشور حضور دارند. در کنار استارت‌آپ‌ها، تعدادی شتاب‌دهنده حضور دارند که نقش حمایتی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: در طی نمایشگاه نشست‌های چهره به چهره میان استارت آپ‌ها وشتاب دهنده‌ها در حال برگزاری است تا بتوانند در زیر چتر حمایتی این شتاب دهنده‌ها قرار بگیرند.
captcha