دیدار با خانواده شهید «مجید صادقی‌ راد»
کد خبر: 3662769
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
در برنامه «ستارگان پر فروغ» منطقه 10 صورت می‌گیرد؛

دیدار با خانواده شهید «مجید صادقی‌ راد»

گروه جهاد و حماسه: رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پر فروغ» منطقه 10 با خانواده معظم شهید «مجید صادقی راد» دیدار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت 11 سه شنبه 23 آبان ماه در بیت‌ این شهید والامقام برگزار می‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منطقه 10 با خانواده معظم این شهید دفاع مقدس دیدار و از آنان تجلیل خواهد کرد.

شهید «مجید صادقی راد» متولد هفتم فروردین ماه 1346 از دلاور مردان بسیجی دوران دفاع مقدس و از امیران قافله شهادت است که در هفتم مهرماه 1366 حین ماموریت در منطقه جنوب شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد.
 
گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پر فروغ» است که هر هفته سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعداز چهار راه قلیچ‌خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

captcha