اعلام آمادگی رییس دانشگاه آزاد همدان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه
کد خبر: 3662976
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

اعلام آمادگی رییس دانشگاه آزاد همدان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

گروه اجتماعی: رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: این واحد دانشگاهی تمامی امکانات خود را به منظور کمک به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه بسیج کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، سعید جامه بزرگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ضمن ابراز تسلیت و همدردی با تمامی هموطنان داغدار دراثر زلزله دیشب اظهار کرد: تمامی امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده و داغدار در اثر زلزله مهیا و آماده است.
 وی افزود:در اولین ساعات صبح امروز تشکیل  جلسه هماهنگی کمک رسانی به مناطق زلزله زده در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
جامه بزرگی گفت: آماده‌سازی دو بلوک خوابگاهی و مجتمع رفاهی  فدک دانشگاه برای اسکان موقت هم‌وطنان با ظرفیت 1000 نفر فراهم‌شده است.
جامه بزرگی بیان کرد: هماهنگی با سازمان انتقال خون جهت حضور اکیپ سیار در دانشگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی است.
 دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تماس با روسای واحدهای دانشگاهی در مناطق آسیب‌دیده و دریافت نیاز آنها از دیگر اقدامات انجام‌شده در ساعت اولیه این حادثه است.
 جامه بزرگی اظهار کرد: پیش‌بینی لازم صورت گرفته است تا در صورت نیاز، نیروهای متخصص اعم از کارمندان، دانشجویان و اعضای هیات علمی با هماهنگی سازمان هلال‌احمر به‌عنوان امدادگر به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند.

captcha