استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3663100
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه سیاسی: در آیینی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور اقبال عباسی به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار سابق، قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، شامگاه امروز 22 آبان ماه در آیینی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران ارشد استان در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، اقبال عباسی به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار سابق، قدردانی شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در این آیین اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی باید بر اساس معیارهای الهی حرکت کند و تمامی اقدامات و اهداف خود را با تدبیر پیش ببرد که تدبیر در کارها عین تقواست. 
وی انتصاب پست و مقام را امتحان و آزمونی الهی دانست و گفت: صاحبان منصب همواره باید سعی کنند با تدبیر و بصیرت از این امتحان سربلند بیرون آیند. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه این استان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار است، تصریح کرد:  انتظار از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری این است که با شناخت این پتانسیل‌ها به توسعه این استان کمک کند. 
نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در هر جایگاهی  و منصبی که قرار دارند در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای رفع موانع و مشکلات موجود در این کشور نیازمند اجرای برنامه‌های کلان توسط مدیرانی متعهد و متدبر است. 
وی خاطرنشان کرد: امروز مشکل اصلی ایران ناشی از بازی‌های سیاسی جناح‌ها است و باید همواره با وحدت و همدلی اهداف نظام جمهوری اسلامی که حاکم کردن ارزش‌های دینی است را محقق کرد. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به حدیث امام صادق (ع) در خصوص زهد و تقوا، تصریح کرد: هر کس زهد و تقواپیشه کند خدای تبارک و تعالی برکاتی به او عطا می‌کند و در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اهتمام ارزش‌های نظامی و اسلامی و تلاش برای تقویت آن‌ها نوعی زهد محسوب می‌شود. 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استان برای آباد شدن به شدت نیازمند همدلی و تعامل بین دستگاهی است، خاطرنشان کرد: استاندار جدید نیز باید با نگاه جامع داشتن و اعتدال در راستای آبادانی و شکوفایی این استان تلاش کند.

captcha