خدمات کاروان سلامت و امید هلال‌احمر کرمان به مردم محروم جازموریان
کد خبر: 3663116
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰

خدمات کاروان سلامت و امید هلال‌احمر کرمان به مردم محروم جازموریان

گروه اجتماعی: بزرگترین کاروان سلامت و امید جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با هدف کمک به مردم محروم و آسیب‌پذیر در بخش جازموریان به مدت سه روز با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی از خیران کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، بزرگترین کاروان سلامت و امید جمعیت هلال‌احمر استان کرمان توسط معاونت امور داوطلبان و با همکاری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت استان و جمعی از خیران کشور در شهرستان رودبار جنوب مستقر می‌شود.
این کاروان با هدف کمک به مردم محروم و آسیب‌پذیر در بخش جازموریان به مدت سه روز با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی از خیران کشور برگزار می‌شود.
همزمان با برگزاری این کاروان توسط معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی با اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری با حضور دو تیم BHCU  به اهالی این منطقه ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی می‌شود.
بزرگترین کاروان سلامت و امید با اعتبار ۲ میلیارد و 400 هزار ریال با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع اقلام حمایتی، معیشتی و آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری و تعامل فرمانداری و ادارات رودبار جنوب، شعب جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و عنبرآباد و حضور فعال موسسات مردم‌نهاد برگزار خواهد شد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان
captcha