اعلام نتایج دومین مرحله آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3663159
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
تقی‌پور خبر داد:

اعلام نتایج دومین مرحله آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج آزمون مرحله دوم دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: مرحله نخست دوازدهمین دوره آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم جمعه 22 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور و به صورت کتبی در سراسر استان برگزار شد.
وی افزود: در مرحله نخست این آزمون 110 حافظ در استان به رقابت پرداختند که از این تعداد 48 نفر با دریافت نمره حد نصاب از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به مرحله دوم راه یافتند.
تقی پور گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور قبول‌شدگان مرحله کتبی این آزمون پنجشنبه ۲۶ مردادماه در سالن همایش‌های اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری به صورت شفاهی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در مرحله دوم این آزمون زهرا رضایی موفق به کسب مدرک تخصصی درجه 5 و زهرا رئیسی، رضیه شهیدانی و سجاد احمدی موفق به کسب گواهینامه حفظ پنج جزء شدند، افزود: آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن هرسال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار شد.
سرپرست اداره امور قرآنی استان بیان کرد: بر اساس این آزمون حائزان مدارک درجه 1 مدرکی معادل دکترا، درجه 2 حفظ مدرک معادل فوق‌لیسانس، درجه 3 حفظ مدرک معادل لیسانس، درجه 4 حفظ مدرک معادل فوق‌دیپلم و درجه 5 حفظ مدرک معادل دیپلم دریافت می‌کنند.
تقی پور در پایان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت تلاوت و آدرس بار http://hefz.telavat.com/Account/Login مراجعه کنند.
captcha