اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه وقف در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3663200
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه وقف در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در دهه وقف امسال که از پنجشنبه 25 آبان‌ماه آغاز می‌شود، ویژه‌برنامه‌هایی برای ترویج سنت حسنه وقف در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: در دهه وقف امسال، که از پنجشنبه 25 آبان‌ماه آغاز می‌شود، ویژه برنامه‌هایی برای ترویج سنت حسنه وقف در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: دهه وقف فرصتی برای آشنا ساختن جامعه با آثار و برکات وقف است؛ برای ترویج این سنت حسنه، باید اطلاع رسانی و اعتمادسازی صورت گیرد.
وی افزود: غبار روبی بقاع متبرکه، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی وقف، دیدار با علما و مسئولین، دیدار با مردم و بازدید از موقوفات، افتتاح پروژه و تقدیر از واقفان و خیرین و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد از جمله برنامه‌های این دهه خواهد بود.
تدینی ادامه داد: همچنین در دهه وقف امسال همایش یاوران وقف در شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار می‌شود، که در این برنامه‌ها ضمن دعوت از مردم، علما و مسئولین، از واقفان خیراندیش استان نیز تقدیر خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مدیران قرآنی و خیرین استان نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف در دهه وقف است.
captcha