۵۰ مبلغ به مناطق مختلف مهدیشهر اعزام شدند
کد خبر: 3663264
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
در دهه اربعین؛

۵۰ مبلغ به مناطق مختلف مهدیشهر اعزام شدند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) 50 مبلغ به مراکز روستایی و شهری در شهرستان مهدیشهر اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت‌الاسلام مصطفی تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر امروز 23 آبان با بیان اینکه در ایام اربعین ۵۰مبلغ مرد و مبلغ زن به مراکز روستایی و شهری در شهرستان مهدیشهر اعزام شدند، گفت: از این تعداد 45نفر مرد و پنج نفر زن بودند همچنین دو نفر نیز از دفتر تبلیغات اسلامی قم اعزام شدند.
به گفته وی؛ در این میان از روحانیونی که به زبان عربی مسلط هستند نیز دعوت شد تا در ایام اربعین حسینی (ع) به همراه زایران به کربلا اعزام شوند تا از ظرفیت آنها در موکب ها استفاده شود.
 رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر، با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های ویژه اربعین توسط ۲۰ هیئت محوری بانوان و برادران، برگزاری گفتمان عاشورایی در سطح مدارس، برپایی ایستگاه احسان، برگزاری دسته عزاداری توسط مساجد از برنامه های مهم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر بود که طی هفته گذشته انجام شد یادآور شد: در دهه اربعین ۱۸ برنامه محوری در مناطق مختلف شهری و روستایی و مدارس این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر متذکر شد: در اربعین باید همه اقدامات و کارها درست و اصولی بوده و در موکب ها برنامه هایی که توسط هیئت‌ها برگزار شد و بازتاب خوبی نیز در جامعه داشت.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان
captcha