سند جامع «سلامت» در چهارمحال و بختیاری تدوین شود
کد خبر: 3663556
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

سند جامع «سلامت» در چهارمحال و بختیاری تدوین شود

گروه سلامت: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تدوین سند جامع سلامت استان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زهرا حبیبی بعدازظهر امروز در چهارمین کارگروه اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء نشاط اجتماعی در استان اظهار داشت: مسئولیت تکمیل، اصلاح و ارائه طرح ارتقاء شادابی و نشاط اجتماعی استان با ورزش و جوانان است که باید در این حوزه تدابیر لازم اندیشیده و این طرح زودتر اجرا شود.
وی با بیان اینکه پرسشنامه‌های سلامت در میان مردم باید توزیع و تکمیل شود، افزود: اولویت‌ها و مشکلات اصلی تأثیرگذار بر سلامت مردم استان از طریق تکمیل پرسشنامه‌های علمی مشخص و اعلام شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه المپیادهای دورن مدرسه‌ای باید در استان برگزار شود، بیان کرد: برای برگزاری مطلوب المپیاد درون مدرسه‌ای استان با هدف غنی سازی بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی امکانات و تجهیزان دستگاه‌های اجرایی مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.
حبیبی خاطرنشان کرد: برای ترسیم واقعی وضعیت و شاخص‌های سلامت بایستی دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان نسبت به شناسایی شاخص‌های سلامت در استان و مقایسه آن با سطح ملی اقدام کند.
وی گفت: همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تدوین سند جامع سلامت استان همکاری لازم را داشته باشند.
captcha