تسلیت نماینده کرمان در مجلس به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور
کد خبر: 3663568
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

تسلیت نماینده کرمان در مجلس به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور

گروه اجتماعی: نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی جان باختن جمعی از هم‌وطنان را در پی وقوع زلزله غرب کشور به ملت ایران و خانواده‌های حادثه‌دیدگان و نمایندگان مجلس آن سامان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد مهدی زاهدی، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز سه‌شنبه، 23 آبان در پیامی جان باختن جمعی از هم‌وطنان را در پی وقوع زلزله در غرب کشور به ملت ایران و خانواده‌های حادثه‌دیدگان و نمایندگان مجلس آن سامان تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دردآور و تأسف‌بار زلزله غرب کشور خانواده‌هاى بسیارى از هم‌میهنان را داغدار کرد و به کشته و مجروح شدن جمع کثیرى از مردم متدین و وفادار آن سامان انجامید.
به مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی غرب کشور و به همه ملت ایران به ویژه کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تسلیت عرض می‌کنم و شفاى عاجل مجروحان و آسیب‌دیدگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.
همچنین با درخواست رحمت واسعه الهی برای درگذشتگان این زلزله صبر در برابر مصائب، امید به آینده و ساختن دوباره‌ زندگی را برای بازماندگان حادثه آرزومند هستم.
منبع: دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی
captcha