مجمع خیران هنرمندان تئاتر به یاری مردم کرمانشاه می‌رود
کد خبر: 3663615
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

مجمع خیران هنرمندان تئاتر به یاری مردم کرمانشاه می‌رود

گروه فرهنگی: خیمه «منزلگاه هنر» که به‌همت اهالی هنر و هنرمندان تئاتر و بدون وابستگی به مجمع و نهادی تشکیل شده است، به یاری مردم کرمانشاه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خیمه «منزلگاه هنر» که به همت اهالی هنر و هنرمندان تئاتر و بودن وابستگی به مجمع و نهادی و بودن هیچ کمک دولتی در مسیر پیاده‌روی زائران امام رضا(ع)، از این عزیزان به مدت 3 شبانه روز پذیرایی می‎کند. امسال و بنا به درخواست متعدد هنرمندان و با توجه به زلزله اخیر کرمانشاه در کنار خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) به کمک مردم کرمانشاه خواهند رفت.
از همه هنرمندان و مردم دعوت می‌شود تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به محل خیمه «منزلگاه هنر» رسانده تا پس از جمع‌آوری کمک‌ها در پایان روز شهادت امام رضا(ع) به منطقه فرستاده شود.
یادآور می‌شود، امسال در زمان شهادت امام رضا(ع) از ساعت 11 الی 14 در محله خیمه مراسم ویژه‌ای با اجرای هنرمندان همانند «مارش عزا هنرمندان»، «دمام‌زنی»، «نقالی» به اجرا در می‌آید، 26 الی 28 آبان‎ماه به مدت سه شبانه روز، میدان فردوسی به سمت سازمان فنی و حرفه‌ای، در خیمه «منزلگاه هنر» منتظر حضورتان هستیم.

captcha