جزئیات سومین روز مسابقات قرآن بانوان دبی
کد خبر: 3663620
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

جزئیات سومین روز مسابقات قرآن بانوان دبی

گروه مسابقات: ۷ حافظ كل قرآن كريم از کشورهای مختلف جهان در سومین روز رقابت‌های بین‌المللی قرآن بانوان دبی با عنوان مسابقات «فاطمه بنت مبارک» به رقابت پرداختند.

جزئیات سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دبی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی «البیان»؛ سومین روز  مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی دیروز (۲۳ آبان) با رقابت 7 متسابق ادامه پیدا کرد.
در سومین روز این رقابت‌ها، «رمله حسن» از فنلاند، «هدیل خالد عوض» از فلسطین، «إسرا حسام عبدالغنی» از بحرین، «براء أحمد صیفی» از برزیل، «زکیة جمعة عثمان» از تانزانیا، «خدیجة بنت محمد أحسن» از بنگلادش و «رشیدة تراوری» از بورکینافاسو در رشته حفظ کل قرآن کریم و به روایت حفص از عا‌صم به رقابت پرداختند.

همچنین قرار است، امروز چهارشنبه (24 آبان‌ماه) و در چهارمین روز این مسابقات، «آلاء عباس» از سودان، «مولزا تيكا» از اندونزی، «هبه حسين» از سومالی، «حنين عيسى» از كويت، «خديجه هاييروا» از تایلند، «زينب جبرائيلوفنا» از روسیه و«عائشه دوكور» از کشور جمهوری کنگو به رقابت بپردازند.

گفتنی است، زهراسادات حسینی، خردسال ۱۰ ساله کشورمان از خراسان رضوی که حافظ کل قرآن است، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارد.

حنانه خلفی، حافظ خردسال کشورمان سال گذشته نماینده ایران در این مسابقات بود که با عنوان مسابقات بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴
0
1
سلام،خبرگزاری بین المللی ایکنا لطفا دیگه بس کنین،یک هفته هست هر خبری که که از مسابقات بین المللی امارات میذارین پایین خبر حتما اسم خانم خلفی رو میذارین،چند بار اعلام میکنین که ایشون پارسال نماینده ایران بودن،ما که خبرای شما رو تو دوره های قبلی میخوندیم فقط یک بار اسم متسابق سال قبل رو عنوان میکردین. در ضمن ازینهمه تکرار و تبلیغ این خانم اینجور به نظر میاد که شما با خانواده ایشان قرارداد دارین.
وقضیه انگار برعکس شده ایشون در متن خبر هستن و خانم سادات حسینی مظلوم در حاشیه قرار گرفتن.
captcha