سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی دار فانی را وداع گفت + زمان مراسم تشییع
کد خبر: 3664190
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی دار فانی را وداع گفت + زمان مراسم تشییع

گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم القرآن سیدمهدی فاطمیان، استاد، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم پس از گذراندن دوران سخت بیماری امروز، 25 آبان ماه دار فانی را وداع گفت.

سید مهدی فاطمیان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم صبح امروز، 25 آبان پس از یک دوره سخت بیماری در بیمارستان سینا دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع این حافظ کل قرآن صبح فردا جمعه، 26 آبان، همزمان با سالروز درگذشت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 9 از مقابل درب منزل به سمت قطعه 73 بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. منزل مرحوم به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی (پیچ شمیران)، خیابان شهید عباس اصفهانی، پلاک 10 واقع شده است.
لازم بذکر است، سيدمهدی فاطميان متولد ۱۳۲۳ كرمانشاه، حافظ کل قرآن كريم بود. وی از سال ۴۶ شروع به حفظ قرآن كريم كرد و برای حفظ از ترجمه مرحوم محمد كاظم معزی استفاده می‌كرد و اولين فردی بود كه قرآن را با شماره آيات با توجه به مفاهيم آن حفظ كرد و در طول ساليان متمادی به آموزش حفظ برای گروه‌های مختلف پرداخت و مربيان حفظ بسیاری را تربيت كرد. وی نفر سوم مسابقات بين‌المللی جمهوری اسلامی ايران در رشته حفظ كل قرآن در سال ۶۳ بود.
خبرگزاری ایکنا این ضایعه را به جامعه قرآنی کشور به ویژه حافظان قرآن کریم، خانواده محترم ایشان و شاگردانش تسلیت می‌گوید.

صدیقه صادقین

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا خوشبختی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۳:۱۴
0
0
تسلیت به خانواده محترم استاد و جامعه قرآنی
صدای استاد در گوش ما و یادش در دلمان همیشه هست و خواهد بود
هاشم سلطانی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۲:۱۵
0
0
باسمه تعالی. انالله و انا الیه راجعون. ما که از ایشان به حز محبت و خوش خلقی سراغ نداریم و صدای محبت آمیزشان همواره در گوش جانمان طنین انداز است. ای کاش درگذشت ایشان اینقدر غریبانه نبود. خدا ایشان را با اولیاءش محشور نماید.
captcha