استاد فاطمیان منشأ خدمات بسیاری در حوزه حفظ قرآن‌ بود
کد خبر: 3664239
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
قره شیخلو اظهار کرد:

استاد فاطمیان منشأ خدمات بسیاری در حوزه حفظ قرآن‌ بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: استاد سیدمهدی فاطمیان از نخستین افرادی بودند که در کشور به حوزه حفظ ورود کردند و منشأ خدمات بسیاری در این حوزه بودند.

استاد فاطمیان؛ منشاء خدمات بسیاری در حوزه حفظ قرآن‌ بودند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با حضور در مراسم تشییع سیدمهدی فاطمیان، حافظ کل قرآن که صبح امروز جمعه، 26 آبان، همزمان با سالروز درگذشت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) برپا شد، گفت: درگذشت استاد سیدمهدی فاطمیان را به همه عزیزان و جامعه قرآنی کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند برای روح آن مرحوم آمرزش و رحمت و برای خانواده و فرزندان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

وی درباره خصایص استاد، تصریح کرد: ایشان، سال‌ها در خدمت قرآن کریم بودند و کارهای بسیاری را در حوزه قرآنی به سرانجام رساندند، به ویژه در بحث توسعه حفظ قرآن‌کریم نقش چشمگیری در کشور ایفا کردند.

رئیس سازمان دارالقران الکریم کشور ادامه داد: استاد فاطمیان به عنوان اولین نفراتی بودند که در کشور به عنوان حافظ کل قرآن کریم شناخته شدند و سال‌ها با فعالیت‌هایی مانند برپایی جلسات مختلف قرآن، تربیت شاگردان، داوری در مسابقات قرآن استان‌های مختلف و غیره به قرآن خدمت کردند و منشاء خدمات بسیاری در کشور بودند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم خداوند روح ایشان را مورد رحمت و غفران خودش قرار دهد و برای خانواده و به ویژه فرزندان او که از حافظان قرآن‌کریم هستند صبر بی کران الهی را در خواست داریم.


captcha