متخلق به اخلاق اسلامی و عامل به قرآن بودن؛ ویژگی بارز مرحوم «فاطمیان»
کد خبر: 3664249
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
حاجی‌شریف بیان کرد:

متخلق به اخلاق اسلامی و عامل به قرآن بودن؛ ویژگی بارز مرحوم «فاطمیان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: احمد حاجی‌شریف با اشاره به اخلاق قرآنی مرحوم فاطمیان اظهار کرد: متخلق به اخلاق اسلامی و عامل به قرآن بودن از ویژگی‌های بارز استاد فاطمیان بود.

متخلق به اخلاق اسلامی و عامل به قرآن بودن؛ ویژگی بازر مرحوم «استاد فاطمیان»
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) احمد حاجی‌شریف، پیشکسوت قرآنی و معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با حضور در مراسم تشییع «سید مهدی فاطمیان» با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم اظهار کرد: در حدود 40 سالی که در محضر مرحوم فاطمیان بودم، ایشان متخلق به اخلاق اسلامی بودند.
وی در ادامه افزود: به حق می‌توان گفت که استاد فاطمیان عامل به قرآن بودند و در تمام جلسات قرآنی که داشتند رعایت اخلاق، حرف اول را می‌زد.
حاجی‌شریف با اشاره به اینکه استاد فاطمیان تعداد جلسات زیادی را در طول عمرشان برپا کردند، بیان کرد: به یاد ندارم که آن مرحوم جلسه‌ای را به دلایل مختلف تعطیل کند حتی زمانی که مشغول به ساختن منزلشان بودند و حدود دو سالی به طول انجامید، جلسات قرآن را تعطیل نکردند و در سازمان دارالقرآن این جلسات را پی گرفتند.
وی در ادامه اظهار کرد: زمان‌هایی که جلسات مرحوم استاد فاطمیان در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شد، بنده چند باری حضور یافتم و می‌شد زمانی‌هایی که آن مرحوم تنها برای یک یا دو شاگردش که در کلاس حضور داشتند، ساعت‌ها وقت می‌گذاشت و به آنها حفظ قرآن را آموزش می‌داد.
حاجی شریف به سفرهایی که با مرحوم استاد فاطمیان داشت اشاره‌ای کرد و گفت: در تمام سفرهایی که همراه با ایشان برای داوری مسابقات می‌رفتیم، شاهد بودم که با همه به یکسان برخورد می‌کرد و برایش فرقی نداشت که مخاطبش نوجوان و کم سن و سال است یا پیشکسوت با همه با احترام خاصی برخورد می‌کرد و در واقع همان رفتاری را که با بزرگسالان داشت با نوجوانان نیز داشت.
مطالب مرتبط
captcha