عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است
کد خبر: 3664424
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
آیت‌الله سید‌حسن عاملی:

عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه اردبیل در ادامه با بیان اینکه عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است، افزود: حضرت محمد مصطفی(ص) جامعه آرمانی را بر اساس ارکان نبوی بنا کرد و سبک زندگی نبی مکرم اسلام بر اساس آموزه‌های قرآنی و آداب اسلامی بود که ریشه‌های آسمانی داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در جمع عزاداران آذری‌زبان مسجد آذربایجانی‌های مقیم کوی شهید مطهری شهر بوشهر با بیان اینکه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) یک مدیر آسمانی بود و با مدیریت خاص، جامعه را اداره کرده است، گفت: رهبران آسمانی با رهبران دنیوی فرق دارند؛ ظهور نبی اکرم(ص) یک معجزه نبوی، عِلميت و کرامت بود و اصل مدیریت پیامبر برای این بود که پستی و بلندی‌های کاذب باید از بین برود. 

عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است
امام جمعه اردبیل در ادامه با بیان اینکه عبوديت نردبان عروج از حصار زمان و مکان است، افزود: حضرت محمد مصطفی(ص) جامعه آرمانی را بر اساس ارکان نبوی بنا کرد و سبک زندگی نبی مکرم اسلام بر اساس آموزه‌های قرآنی و آداب اسلامی بود که ریشه‌های آسمانی داشت.
آيت‌الله عاملی با اشاره به اینکه راه و اهداف پیامبر اسلام(ص) به‌عنوان مشعل و نقشه زندگی ما است، اظهار کرد: به امید روزی که ریشه آداب و رسوم غلط، تمکن‌های مالی شبهه‌افکن و وجود امتیاز موهوم در جامعه و نظام خانواده‌ها بریده و برکنده شود و سبک زندگی عترت نبوی در جوامع حاکم شود و لذا بهترین سفره، سفره‌ای است که دستان زیادی بر اساس عدالت‌محوری به سوی او برود. 

سبک زندگی اهل بیتی در سنگر مسجد موجب رشد نیروهای انقلابی و ارزشی می‌شود
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تربیت یعنی زمینه پذیرش را آماده کنیم و باید قواعد تربیتی را دسته‌بندی و به مردم جامعه ارائه کنیم، عنوان کرد: مسجد یک مدرسه انسان‌ساز است که بهترین سبک زندگی را بر اساس سیره اهل بیت(ع) به انسان‌های مؤمن می‌آموزد و موجب رشد نیروهای انقلابی و ارزشی می‌شود. 

سپاه و بسیج بزرگ‌ترین تکیه‌گاه نظام در عرصه تلاش، جهاد علمی و سازندگی بوده است
وی در پایان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج بزرگ‌ترین تکیه‌گاه نظام در عرصه تلاش، جهاد علمی و سازندگی بوده است، تصریح کرد: دستگیری نظامیان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس توسط پاسداران نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر حماسه بی‌نظیر بود و به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ ثبت شد. 

خبرنگار: حامد فکوری
عکاس: عباس فخری مقدم
captcha