توقیف محموله 643 كيلوگرمی مواد مخدر در راین کرمان
کد خبر: 3664852
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱

توقیف محموله 643 كيلوگرمی مواد مخدر در راین کرمان

گروه اجتماعی: جانشين فرمانده انتظامي استان کرمان از كشف 643 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري سه قاچاقچي توسط ماموران انتظامي بخش راين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ناصر فرشید، جانشين فرمانده انتظامي استان کرمان دیروز یکشنبه، 28 آبان گفت: ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به دو خودرو سواری زانتیا و پژو 405 مشکوک و دستور توقیف آنها را صادر کردند که راننده خودروها بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز  عرصه را بر خود تنگ دیده و خودروها را متوقف کردند.
فرشید تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ها 507 کیلوگرم تریاک و136 کیلوگرم حشیش را کشف و سه متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند که خودروها  توقیف و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha