فعالیت گشت‌های محله‌محور در گچساران
کد خبر: 3664967
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

فعالیت گشت‌های محله‌محور در گچساران

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران فعالیت گشت‌های محله‌محور را از برنامه های هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر مردم سالاری دینی در این شهرستان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اصغر نورایی‌نسب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران امروز، 29 آبان‌ماه در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج بیش از 40 عنوان برنامه در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.
وی افزود: دو رویکرد مسجدمحوری و تشکیل گروه‌های جهادی در بسیج وجود دارد، ضمن اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفته و باید این سنگرها را به خوبی حفظ کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اضافه کرد: تجمع باشکوه بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، افتتاح استخر شنای بسیج، افتتاح تلویزیون شهری، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده شهداء، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، حضور شورای فرماندهی بسیج در روز جمعه و پاسخ‌گویی به مردم و سخنرانی فرماندهی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج است.
نورایی‌نسب اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کمتر توسعه یافته، اجرای برنامه‌های صبحگاهی در مدارس، عطرافشانی گلزار شهداء، برگزاری یادواره شهدای هنرمند، قرائت دعای ندبه در جوار شهدای گمنام و فعالیت گشت‌های محله محور را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در گچساران اعلام کرد.
captcha