توصیه های معاون سیاسی استاندار به مدیریت شهری مرکز خراسان شمالی
کد خبر: 3665009
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

توصیه های معاون سیاسی استاندار به مدیریت شهری مرکز خراسان شمالی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری بجنورد، لزوم رعایت نکاتی ازجمله تقویت اعتماد عمومی، توزیع عادلانه امکانات زیست شهری و توجه به رونق گردشگری را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی استاندار، خطاب به مدیران شهرداری بجنورد توصیه کرد ضمن توجه به برآورده کردن انتظارات اورژانسی شهروندان، از برنامه ریزی بلندمدت و امور زیربنایی غافل نشوند.
وی خاطرنشان کرد: باید زیباترین فضاسازی نوروزی را  داشته باشیم تا بجنورد در کشور بیشتر مطرح و شناسانده شود.
وی ادامه داد: رونق گردشگری در شهر به تقویت گردش مالی شهروندان، افزایش عوارض دریافتی شهرداری و توانمندشدن هم زمان شهروندان و شهرداری می انجامد.
از دیگر توصیه های اکید معاون سیاسی استاندار به تیم جدید مدیریت شهری بجنورد، تقویت اعتماد عمومی شهروندان، توزیع عادلانه و بدون تبعیض خدمات و امکانات شهری و کاهش شکاف محلات حاشیه ای با مرکز شهر، توجه به ظرفیت زنان و جوانان در انتصابات و تلاش برای نوعی الگوسازی برای دیگر شهرهای استان بود.
وی هم چنین لزوم حفظ آرامش، مردم داری و سعه صدر در برابر انتقادات و حاشیه سازی ها را گوشزد کرد. وی بر آمادگی مدیریت عالی استان برای کمک به کاهش بدهی شهرداری و درآمدزایی بیشتر این مجموعه نیز تاکید کرد.
روح الله براتیان شهردار بجنورد هم از برنامه های این مجموعه برای جذب منابع مالی به منظور تامین هزینه های جاری، تسویه بدهی ها و توسعه خدمات و امکانات شهری گزارش اجمالی ارائه کرد.
captcha