رقابت 55 نفر از راه‌یافتگان به مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3665038
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

رقابت 55 نفر از راه‌یافتگان به مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی: تعداد 55 نفز از حافظان قرآن کریم مجوز حضور در مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ را دریافت کردند.

محمد رمضانی‌فرد، کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با برگزاری مرحله سوم دوازدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم بیان کرد: این آزمون طی روز 15 دی‌ماه سال جاری در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

رمضانی‌فرد در ادامه تصریح کرد: با برگزاری مرحله دوم این آزمون قرآنی و بررسی نتایج این آزمون، تعداد 55 نفر به طور قطعی توانستند تا مجوز ورود به مرحله سوم را به دست آورند که در تاریخ اعلام شده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن با بیان اینکه این افراد برای دریافت مدرک درجه دو و یک در آزمون شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: آزمون مرحله سوم در بخش‌های آزمون کتبی ترجمه و مفردات قرآن کریم برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی تابستان سال جاری به صورت شفاهی برگزار شد که نفرات برتر در این مرحله برای حضور در مرحله سوم حدنصاب لازم را در رشته‌های حسن حفظ (نمره ۹۰)، تجوید (نمره ۴۰)، صوت و لحن (نمره ۱۵ (و وقف و ابتدا (نمره ۲۵) کسب کردند.

captcha