برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن ویژه بانوان در بروجن
کد خبر: 3665041
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن ویژه بانوان در بروجن

کانون خبرنگاران نبأ: ثبت نام دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم ویژه بانوان در اداره تبلیغات اسلامی و دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) بروجن آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، اظهار کرد: ثبت نام دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم در مؤسسه حضرت فاطمه الزهرا(س) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان آغاز شد.
وی هدف برگزاری این دوره را شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان جهت تدریس در دوره‌های آموزش عمومی حفظ قرآن کریم، ایجـاد زمینـه و انگیـزه در معلمـان تجـربی حفظ قرآن کریم، جهـت استمـرار و تداوم دانش‌اندوزی در مهارت‌های تدریس حفظ قرآن در سطوح علمی و تخصصی و تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌مند حفظ قرآن کریم در سطح کشور دانست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن عنوان کرد: محفوظات حداقل پنج جزء از قرآن کریم و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر، دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر 47 سال، مهم‌ترین شرایطی است که شرکت‌کنندگان در این دوره باید دارا باشند.
وی کسب نمره مجاز در آزمون‌های ورودی، حفظ پنج جزء قرآن کریم، قرائت سطح 4 و مفاهیم سطح 3 قرآن کریم را از جمله شرایط ورود به دوره تربیت‌ معلم تخصصی حفظ قرآن کریم عنوان کرد.
صالحی با بیان اینکه مدت ثبت‌ نام دوره تخصصی تربیت‌ معلم قرآن کریم، از یکم تا 30 آذر‌ماه است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت تعداد، افرادی حائز شرایط شرکت در این دوره می‌باشند، که در آزمون ورودی این دوره که در هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود موفق به کسب نمره مجاز شوند.
وی یادآور شد: مدرسان این دوره تخصصی از اساتید برجسته بوده و گواهینامه‌ رسمی در پایان دوره به قبول‌شدگان از سوی معاونت آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن‌الکریم اعطای می‌شود.
یادآور می‌شود، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، روبه‌روی آموزش‌ و پرورش یا به دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) واقع در سه‌راه دانش‌سرا یا با شماره تلفن‌های 34243439 و 09137017105 تماس حاصل کنند.
علی داتلی بیگی
captcha