برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی
کد خبر: 3665042
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

گروه فرهنگی: آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز برگزار شد و حجت‌الاسلام حسین معصومی، مسئولیت این نهاد را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، صبح امروز دوشنبه 29 آبان‌ماه با حضور حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید هاشمی‌‌نژاد این نهاد برگزار شد.
این مراسم که همراه با تکریم از عابدین عابدی‌مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به پاس نزدیک به هشت سال خدمت خستگی‌ناپذیر در این نهاد بود برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ضمن قدردانی از زحمات عابدین عابدی مقدم جانباز و آزاده دفاع مقدس، حجت‌الاسلام حسین معصومی را به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید خراسان رضوی معرفی کرد.
این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، اعضای شورای معاونان بنیاد خراسان رضوی و روسای بنیاد شهرستان‌های این استان در حال برگزاری است.
گفتنی است، معاون فرهنگی و قائم مقام بنیاد شهید خراسان رضوی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از سوابق اجرایی حجت‌الاسلام حسین معصومی است.
captcha