اجرای طرح«محله مهربانی» در کرج
کد خبر: 3665169
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

اجرای طرح«محله مهربانی» در کرج

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: طرح«محله مهربانی» توسط پایگاه عمار یاسر به‌منظور ارائه خدمات عمومی نظیر خدمات پزشکی، فرهنگی و ورزشی به محلات مختلف کرج در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سرهنگ احسان خورشیدی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج، 29آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز بابیان اینکه به لطف الهی بسیج را به‌عنوان فرهنگی پیشرو در جامعه می‌شناسند، اظهار کرد: این تفکر و انقلابی‌گری توأم با عقلانیت بوده است.
وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در البرز پاتوقی برای جوانان و بسیجیان راه‌اندازی می‌شود که اقدامات فرهنگی مطلوبی در آن برگزار خواهد شد، افزود: مرکز رشد و خلاقیت پنجم آذرماه سال جاری رسماً فعالیت‌های خود را در استان البرز به مرکزیت شهرستان کرج آغاز می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج با اشاره به اینکه سپاه پاسداران توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف دارد، گفت: پیرو این امر همایش پیاده‌روی با عنوان (جشن وحدت و مردم یاری بسیج) در روز سوم آذرماه در شهرستان کرج برگزار می‌شود.
این مسئول همچنین در ادامه مسیر همایش پیاده‌روی مذکور را میدان والفجر تا میدان جمهوری کرج اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۵۰ هزار دعوت‌نامه رسمی در خصوص حضور افراد این همایش صادرشده است.
خورشیدی با اعلام اینکه فعالیت‌های مساجد و پایگاه بسیج در سطح شهرستان افزایش چشمگیر و قابل‌توجه ای داشته است، تصریح کرد: طرح«محله مهربانی» توسط پایگاه عمار یاسر به‌منظور ارائه خدمات عمومی نظیر خدمات پزشکی، فرهنگی و ورزشی به محلات مختلف اجرایی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس شهرستان کرج و در مقاطع مختلف تحصیلی در حال برگزاری است که مورد استقبال بی‌نظیر دانش آموزان قرارگرفته است.
وی با اشاره به اینکه خدمات پزشکی، روان‌پزشکی و دندانپزشکی در مناطقی چون خطه چهار حصار و اسلام‌آباد به ساکنان این نقاط توسط بسیجیان ارائه می‌شود، اظهار کرد: مینی‌بوس سلامت به‌منظور ارائه خدمات پزشکی در بخش‌های مختلف به نقاط ضعیف و کم‌بضاعت شهرستان کرج نظیر اسلام‌آباد(تپه مرادآب) اعزام خواهد شد.
خورشیدی بابیان اینکه ویژه‌برنامه پنجم آذرماه تحت عنوان روز شکوه مقاومت در مصلی نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوم آذرماه سال جاری با ۷۰ نخبه دانش‌آموزی و دانشجویی استان نشست آزاداندیشی«بدون تعارف» برگزار می‌شود.
اعزام بسیجیان به جبهه اینترنتی
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج بابیان اینکه(سیبل هوشمند نظامی) برای نخستین بار در کشور و با کمترین هزینه در استان البرز رونمایی و راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با حضور مسئولان کشوری اجرایی شود، اظهار کرد: این طرح مهم در ناحیه سپاه امام حسین(ع) کرج ساخته‌شده که پنجم آذرماه سال جاری در مرکز خلاقیت و رشد شهید احمدی روشن رونمایی خواهد شد.
وی با اعلام اینکه اولین حوزه مجازی بسیج در شهرستان کرج روز سی‌ام آبان ماه به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: طراحی مدارس مسجد محور در دستور کار قرار دارد که در این راستا اقدامات شایان توجهی با همکاری آموزش‌وپرورش انجا شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج افزود: اعزام بسیجیان به جبهه اینترنتی یکی از رویکردهایی است که به‌واسطه توسعه فعالیت‌های مردم در گروه‌های مختلف مجازی موردتوجه سپاه پاسداران قرار دارد.

captcha