حضور بسیج یک فرصت اجتماعی بی نظیر برای کشور است
کد خبر: 3665305
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
فرماندار آستارا:

حضور بسیج یک فرصت اجتماعی بی نظیر برای کشور است

گروه اجتماعی: رنجکش با بیان اینکه حضور بسیج به عنوان یک فرصت اجتماعی بی نظیر برای کشور نقش مهمی در جامعه دارد، گفت: باید بتوانیم از این فرصت همچون دوران دفاع مقدس بهره‌مندی لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا امروز، 29 آبان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه نهاد بسیج که از یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است، باید بتوانیم از ظرفیتهای آن به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بسیج امروز دارای ماموریتهای متنوعی است که در عرصه‌های مختلف می‌تواند سهم بسزایی در توسعه و بالندگی جامعه و کشور داشته باشد و همه باید با محوریت و تابعیت از مقام معظم رهبری بتوانیم از این فرصت و ظرفیت همچون دوران دفاع مقدس بهره‌مندی لازم را داشته باشیم.

رنجکش اضافه کرد: حضور بسیج به عنوان یک فرصت اجتماعی بی نظیر برای کشور نقش مهمی در جامعه دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج در جامعه تبیین و گسترش یابد و در این میان برنامه‌ریزی‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از اقدامات فرماندهی سپاه شهرستان، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی آستارا در هرچه بهتر برگزاری هفته بزرگداشت بسیج شد و گفت: برنامه های متنوع و فضاسازی‌های مناسب می‌تواند در تبیین جایگاه و اهداف بسیج در جامعه نقش مهمی داشته باشد لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همراهی های لازم را داشته باشند.

captcha