15آذر؛ آغاز یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3665326
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

15آذر؛ آغاز یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات: یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان از 15 آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد انصاری، مدیرعامل و مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به برپایی یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان، اظهار کرد: این مسابقات با وجود استقبالی که از آن به عمل آمده است همزمان با 17 ربیع‌الاول، سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از 15 آذرماه آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به کثرت شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات که بالغ بر هفت هزار نفر شده است، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان در سه مقطع سنی نوجوانان(زیر 16 سال)، جوانان(بین گروه سنی 16 و 30 سال) و بزرگسالان(گروه سنی بالای 30 سال) و در شش رشته قرائت تحقیق و ترتیل‌خوانی و حفظ کل، حفظ 20، 10 و 5 جزء برگزار می‌شود.
مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) افزود: این مسابقات در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر آغاز خواهد شد و تا جمعه 24 آذرماه ادامه خواهد داشت.
انصاری تأکید کرد: زمان حضور شرکت‌کنندگان در این مسابقات طبق جدول زمان‌بندی به زودی اعلام می‌شود و داوطلبان باید طبق این زمان‌بندی حضور پیدا کنند و عدم حضور در زمان مورد نظر، به منزله انصراف تلقی می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha