تمام هزینه‌های موكب احمدبن موسی(ع) در كربلا، از محل نذورات مردمی بوده است
کد خبر: 3665397
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
محبی:

تمام هزینه‌های موكب احمدبن موسی(ع) در كربلا، از محل نذورات مردمی بوده است

گروه اجتماعی: مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) كربلا با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان شهر شیراز درباره كمك به موكب احمدبن موسی(ع) گفت:‌ تمامی هزینه‌های موكب احمدبن موسی(ع) مستقر در كربلای معلی از محل نذورات مردمی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، شمشاد محبی، مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) امروز، 30 آبان‌ماه با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان شهر شیراز مبنی بر چرایی كمك شهرداری شیراز به موكب احمدبن موسی(ع) بر این نكته تأكید كرد كه تمامی هزینه‌های موكب احمدبن موسی(ع) مستقر در كربلای معلی از محل نذورات مردمی بوده است.

وی افزود: هیچ كمكی به‌صورت سازماندهی شده از هیچ سازمان و نهادی به موكب احمدبن موسی(ع) كربلای معلی نشده است بلكه تمام خدمات ارائه شده در این موكب به‌همت مردم نیكوكار و خیراندیش استان فارس بوده است.

محبی با یادآوری اینكه پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ما را در جمع‌آوری نذورات مردمی یاری دادند، گفت: كمك‌های مردمی به موكب احمدبن موسی(ع) مستقر در كربلای معلی به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است كه هر خیر و نیك اندیشی به سهم و وسع خویش در این كار خیر سهیم بوده‌اند.

مسئول كمیته خیرین موكب احمدبن موسی(ع) با بیان اینكه كمك‌های مردمی به این موكب از تمام شهرستان‌های استان فارس جمع‌آوری شده است، گفت: به عنوان مثال مردم شهرستان كازرون 4 تن خرما، مردم استهبان 2 تن انجیر، مردم جهرم یك و نیم تن آبلیمو، مردم كوار یك كامیون كیك و آبمیوه، مردم میمند عرقیجات و غیره را برای كمك به موكب احمدبن موسی(ع) كربلای معلی اهدا كردند.

یادآور می‌شود، همزمان با ایام اربعین حسینی، موكب احمدبن موسی(ع) متعلق به شهرداری شیراز در مرز شلمچه برپا شد كه كمك‌های شهرداری نیز به این موكب شده است در حالی كه موكب احمدبن موسی(ع) در كربلا تماماً از محل نذورات مردمی بوده است.

captcha