شهدای مدافع حرم، وقف دفاع از اهل بیت(ع) شدند
کد خبر: 3665487
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

شهدای مدافع حرم، وقف دفاع از اهل بیت(ع) شدند

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: شهدای مدافع حرم وقف دفاع از اهل بیت(ع) شدند و با شهادت شان دنیا را متوجه ارزش‌های اسلامی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گيلان، حجت الاسلام والمسلمين علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خيريه گیلان امروز به مناسبت دهه وقف‌ با خانواده شهید مدافع حرم، سعید مسافر دیدار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در این دیدار با اشاره به اهمیت فداکاری شهداء در راه پیشبرد اهداف اسلام و پیاده شدن آموزه‌های اسلامی در جامعه، اظهار کرد: شهدا زندگی خود را وقف اسلام کردند، شهدای مدافع حرم وقف عاشورا و دفاع از حرم اهل بیت شدند.

حجت الاسلام علیزاده بر لزوم گرامیداشت شهدا در گفتار و کردار و عمل به سیره شهدا تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا به مدیران و کارکنان حکومت اسلامی روحیه و انگیزه خدمت می‌دهد.

وی شهدا مدافع حرم را شهدای دفاع از حریم ولایت توصیف و اعلام کرد : شهدای مدافع حرم غربتی مضاعف نسبت به شهدای دیگر دارند و اعتقاد دارم که شهدا گلچین شده امام حسین(ع) هستند.

مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم کار فرهنگی بزرگی با شهادتشان کردند و شهادت شهدا مدافع حرم جهان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد.

در این دیدار پدر شهید سعید مسافر با توصیف روحیات این شهید، بیان کرد: وی سال‌ها برای دفاع از امنیت کشور در مناطق غرب ایران خدمت کرد.

وی اخلاص و گمنامی را دو مشخصه فعالیت‌های شهید مسافر خواند و گفت: این شهید در دومین مرحله اعزام خود به سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.

پدر شهید مسافر اعلام کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.
captcha