قدردانی جامعةالقرآن از همراهی خانواده‌ها در حمایت از زلزله‌دگان
کد خبر: 3665677
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

قدردانی جامعةالقرآن از همراهی خانواده‌ها در حمایت از زلزله‌دگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران از حضور پرشور خانواده‌ها و قرآن‌آموزان این مرکز در حمایت از زلزله‌زدگان غرب کشور تشکر و قدردارنی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در پی حمایت خانواده‌ها و قرآن‌آموزان این مرکز مردم‌نهاد از خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است؛
«در پی وقوع حادثه جانسوز زلزله استان کرمانشاه، ضمن همدردی و ابراز تسلیت به تمامی هموطنان عزیز، از همه مسئولین، اساتید، قرآن‌آموزان و خانواده محترم موسسه جامعةالقرآن کریم و اهل‌ البیت(ع) که از ساعات اولیه، با یاری خداوند و ‌مساعدت حضرت حجت صاحب‌الزمان(ع) با تمام تلاش در جهت پیگیری اوضاع زلزله‌زدگان و کمک‌رسانی به این عزیزان قدم برداشته و با تشکیل گروه‌های کمک‌رسانی سازماندهی شده به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی پرداخته و با اعزام افراد از تهران و سایر استان‌های همجوار به محل وقوع حادثه، جهت امداد به بازماندگان این واقعه به یاری هموطنان برخواستند قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون برای همه عزیزان درخواست می‌نماید. به امید استعانت از پروردگار».
captcha