اعلام برنامه‌های شعبه آذر بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن
کد خبر: 3665687
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

اعلام برنامه‌های شعبه آذر بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌ها و فعالیت‌های شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان طی آذرماه اعلام شد.

منیر روحی، مسئول شعبه بیت‌الحسین(ع) مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های آذرماه این شعبه، گفت: گروه تئاتر ولایت متشکل از قرآن‌آموزان خردسال چهار تا شش سال، طی پنجم و شش آذرماه از ساعت 13تا 14 به اجرای برنامه می‌پردازند.
وی ادامه داد: همچنین گروه نمایش با عنوان سپهسالار متشکل از حفاظ نوجوان 6 تا12 سال نیز طی بازه زمانی پنجم و ششم آذرماه به اجرای برنامه با موضوع زندگینامه پیامبران می‌پردازند.
روحی بیان کرد: برپایی نمایشگاه یا ضامن آهو با آثار طرح الگوی طلایی امام رضا(ع)، برپایی مسابقه حفظ پنج حدیث از حضرت ثامن‌الحجج(ع) در جشن ولایت طی اول آذرماه، برگزاری مسابقه حفظ حدیث بین مادران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ماه است.
مسئول شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن اظهار کرد: برپایی مراسم جشن و شادی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)،طی 11 آذرماه و اعطای 50 گواهینامه روخوانی و حفظ آيات موضوعی به روش اشاره و حفظ جزء ۳۰ به قرآن‌آموزان از دیگر برنامه‌هایی است که برای این شعبه در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، شعبه بیت‌الحسین(ع) مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در میدان بنی‌هاشم، خیابان شهید فرجادی کوشا، کوچه کیماسی، کوچه شکروی، پلاک ۴۳ قرار دارد.
captcha