رهبری نعمت است و این نعمت را شکر کنیم
کد خبر: 3665765
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
علوی:

رهبری نعمت است و این نعمت را شکر کنیم

گروه سیاست و اقتصاد: وزیر اطلاعات گفت: با اشاره به اینکه دسیسه‌های دشمن با هوشیاری رهبر خنثی شده است و این نتیجه ولایت فقیه است و ائمه ما همه در این مسیر حرکت کردند، گفت: رهبری نعمت است و باید این نعمت را شکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات دیروز سه‌شنبه، 30 آبان در اختتامیه جشنواره سراسری یادمان ولایت در این شهرستان با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم جیرفت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس ولایت فقیه صورت گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه ولی فقیه باید بر مبنای نگاه شیعه در راس باشد، افزود: رهبری نعمت است و مردم باید رسول خود را بشناسند رهبر خود را با همه مردم یکسان می‌داند اما رعایت حرمت امام واجب است. ٌ
علوی بیان کرد: در اسلام  جایگاه رهبری بسیار مهم است و جایگاه رهبری نسبت به نظام مانند نخ تسبیح است و دانه‌ها را در کنار نگه می‌دارد و اگر نخ پاره شود دانه‌ها پاره و فرود می‌ریزد لذا تسبیح دوباره شکل نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه امامت در جامعه اسلامی فرمان دین است، اظهارکرد: با امامت ماشین و قطار روی ریل حرکت می‌کند و از انحراف جلوگیری می‌کند و صلاح مسلمین و عزت در پرتو امامت به‌دست می‌آید.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دسیسه‌های دشمن با هوشیاری رهبر خنثی شده است و این نتیجه ولایت فقیه است و ائمه ما همه در این مسیر حرکت کردند، تصریح کرد: رهبری نعمت است و باید این نعمت را شکر کنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم وظیفه باید شناخت نسبت به رهبر داشته باشند و از ولایت اطاعت کنند، تأکید کرد: وظیفه سوم جامعه احترام به رهبر است، لذا مردم نباید به خضوع، خاکی و بی‌ریایی بی‌احترامی کنند.
captcha