دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی خراسان جنوبی؛ رویکردی جدید در کاهش معضلات اجتماعی
کد خبر: 3665807
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی خراسان جنوبی؛ رویکردی جدید در کاهش معضلات اجتماعی

گروه اجتماعی: رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی استان رویکردی جدید در کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی استان تلاش داریم که کارها به صورت مشترک و بین‌سازمانی و گروهی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) خراسان‌جنوبی، جلال‌الدین صادقی صبح امروز یکم آذر‌ماه در سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی، گفت: جای بسی خرسندی است که میل به مشارکت و کار تیمی در پرداختن به پدیده‌های اجتماعی در سازمان‌ها بیش از پیش دیده می‌شود.
وی ادامه داد: در اواسط سال 95 براساس تصویب کارگروه فرهنگی- اجتماعی استان و موافقت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی مسئولیت دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی استان به جهاددانشگاهی واگذار شد.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی افزود: چشم‌انداز دبیرخانه با موضوع توانمندسازی افراد برای داشتن شهری شاد تعریف شد.
صادقی گفت: فعالیت دبیرخانه براساس نظرات کارشناسی در چهار محور برگزاری نشست‌ها، انجام پژوهش، برگزاری کارگاه‌های سرمایه‌گذاری برای سلامت، برگزاری همایش‌ها و سمینارها برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه در دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی استان تلاش داریم که کارها به صورت مشترک و بین‌سازمانی و گروهی انجام شود، تصریح کرد: اگر این اتفاق نیفتد خروجی مطلوبی نخواهیم داشت.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در راستای انجام کارهای مشترک برنامه‌هایی از جمله برگزاری کارگاه بازاریابی اجتماعی، برگزاری کارگاه پیشگیری از سرطان پستان در راستای سرمایه‌گذاری سلامت، برگزاری سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی برگزار شده است.
صادقی با تاکید بر اینکه پدیده‌های اجتماعی یک روزه به وجود نیامده‌اند، یادآور شد: مدیریت پدیده‌های اجتماعی نیز در کوتاه مدت میسر نیست و برای اینکه نتیجه مطلوب دست یابیم، لازم است شیوه‌های جدید را خلق کنیم و توانمندی خود را  تجمیع کنیم و با انرژی به این موضوع بپردازیم.
captcha