ارائه ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف در نیوزیلند
کد خبر: 3665812
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

ارائه ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف در نیوزیلند

گروه بین‌الملل: شهر «تاوپو» در نیوزیلند شنبه و یکشنبه هفته آینده میزبان یک نمایشگاه اسلامی می‌شود که در آن ترجمه‌های قرآن کریم به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارائه ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف در نیوزیلندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Stuff؛ تشویق مردم به گفت‌وگو و از بین بردن تصورات نادرست در مورد دین اسلام و مسلمانان، هدف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

تاکنون قرآن کریم به 75 زبان ترجمه شده است. در این نمایشگاه 52 ترجمه قرآن، از جمله ترجمه این کتاب مقدس به زبان مائوری، زبان بومی مردم نیوزیلند، که به تازگی بعد از 20 سال تلاش به انجام رسیده، ارائه شده است.

مسلمانان نیوزیلند در چند هفته گذشته در تدارک برگزاری این برنامه بودند تا ضمن پذیرایی از مردم در این برنامه، به آن‌ها اطلاعات دست اولی در مورد آموزه‌های حقیقی اسلام بدهند.

برگزارکنندگان این نمایشگاه معتقدند آموزش بهترین راه پیشرفت است؛ از این رو با ارائه ترجمه‌های قرآن کریم برای آشنایی مستقیم مردم با متن قرآن و آموزه‌های اسلامی در این نمایشگاه سعی در رفع تصورات نادرست ایجاد شده توسط رسانه‌ها و سیاستمداران دارند.

همچنین با برگزاری نشست‌های دوستانه، به سوالات مردم در مورد اسلام و مسلمانان از زبان خود مسلمانان پاسخ داده خواهد شد.

 

captcha