نقش نزاع‌های سیاسی در ناکارآمدی اقتصادی
کد خبر: 3665850
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
در شماره جدید «آیت‌ ماندگار» بررسی شد؛

نقش نزاع‌های سیاسی در ناکارآمدی اقتصادی

گروه اقتصاد: چهل و چهارمین شماره دوهفته نامه «آیت ماندگار« منتشر شد و در این شماره به بررسی نقش نزاع‌های سیاسی در ناکارآمدی اقتصادی پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پرونده اصلی این شماره آیت ماندگار با عنوان «زلزله بی‌اعتمادی!» به جایگاه رسانه‌های رسمی در شرایط بحرانی اختصاص دارد.

در موضوعی دیگر نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با آیت ماندگار از نیازهای تهران در مدیریت جدید می‌گویند. سرمقاله این شماره نیز با عنوان "ناکارآمدی ستاد بحران" به قلم مهدی آیتی، کارشناس عمران و شهرسازی نوشته شده است.
محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده جهرم در گفت‌وگویی تفصیلی با آیت ماندگار به بررسی نقش نزاع‌های سیاسی به عنوان مانع رونق اقتصادی پرداخته است.

نقش نزاع‌های سیاسی در ناکارآمدی اقتصادی
واکاوی استعفای سعد حریری با عنوان "از حصر در عربستان تا فرار به فرانسه!" از دیگر موضوعات بررسی شده در این شماره نشریه است. دست آخر نیز به بهانه ایام شهادت امام هشتم شیعیان  زندگانى سياسى امام رضا(ع) مورد بررسی قرار گرفته است.
یادآور می‌شود دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی آیت ماندگار به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دو هفته نامه اینجا کلیک کنید.
captcha