ویزیت رایگان ۴۳۱ نفر در محله حسین‌آباد زابل
کد خبر: 3666010
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

ویزیت رایگان ۴۳۱ نفر در محله حسین‌آباد زابل

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۴۳۱ نفر از اهالی محله حسین آباد از ویزیت و خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه اوشیدا، علی‌اکبر نصیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۴۳۱ نفر از اهالی محله حسین آباد از ویزیت و خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شدند.
وی بیان کرد: روز گذشته به مناسبت هفته بسیج تیم چند تخصصی پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل در محله حسین آباد زابل مستقر شد؛ سپس متخصص زنان و زایمان، داخلی و اطفال و همچنین دندانپزشک کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه تعداد ۴۳۱ بیمار مراجعه کننده را به صورت رایگان معاینه کردند.
نصیری اظهار کرد: پزشکان پس از معاینه بیماران مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دارو را نیز به طور رایگان به بیماران تحویل دادند.
وی ادامه داد: به منظور ارتقاء سلامت اهالی، پمفلت، تراکت و کتابچه‌های آموزشی همراه با توضیحات کارشناسان با موضوعات بهداشتی نیز ارائه شد؛ همچنین تست قند و اندازه گیری فشار خون نیز از جمله خدمات دیگری بود که توسط این گروه پزشکی صورت گرفت.
نصیری افزود: گروه‌های مشاوره‌ای بسیج جامعه پزشکی با استفاده از توان پزشکان و پرستاران بسیجی سعی می‌کنند به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف طرح اعزام تیم‌ها را انجام دهند که در این راستا جهت تامین سلامت افراد همیشه از پزشکان و کادر پزشکی مجرب جهت اعزام استفاده می‌شود.
captcha