تربیت پاک حسینی موجب تکامل شخصيت انسان می‌شود
کد خبر: 3666110
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
آيت‌الله صفايی بوشهری:

تربیت پاک حسینی موجب تکامل شخصيت انسان می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: نويسنده کتاب «ولایت‌مداری تنها حجت سیاسی الهی» در دیدار با پدر و مادر شهید محسن حججی، گفت: تربیت پاک حسینی باعث می‌شود شهید، چنین مقامی پیدا کند و این گوهر پاک است که در وجود مبارک ایشان تکامل پیدا کرده و به یک شخصیت این‌چنینی تبدیل می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، رئيس شورای فرهنگ عمومی و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، در دیدار با پدر و مادر شهید مدافع حرم محسن حججی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره این شهید عزیز، با بیان اینکه شهید با شهادت خود عزت می‌آفریند، اظهار کرد: یکی از عزت‌های شهید، عزت شخصی است که با هیچ زبانی قابل بیان نیست.
رئيس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه شهید با شهادت خود تازه احیا می‌شود، افزود: یکی از آثار عزت شخصی شهید، آسمانی شدن است و خداوند هر چیزی که در دنیا می‌خواسته به او می‌دهد.

عزت‌آفرينی و اقتدار نظام محصول شهادت محسن حججی بود
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اينكه هنگام آزادی قبله اول مسلمانان است، زيرا مرز فلسطين از نهر تا بحر است و تمامی مسلمانان در انتظار آزادی بيت‌المقدس از دست ر‍ژيم اشغال‌گر هستند، گفت: شهید حججی با شهادتش به ملت خود عزت‌آفرينی، پیرزمندی، شکست‌ناپذیری و اقتدار می‌بخشد.
‌آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به عزت خانوادگی شهید، افزود: شهید خانواده خود را در فضای زندگی اجتماعی، عزیز جامعه می‌کند و مورد عنایت جامعه قرار می‌دهد، سربلند می‌کند و در مواقع ویژه چنان عظمتی می‌دهد که هیچ عاملی باعث شکست این خانواده نمی‌شود.
وی شهید حججی را فردی مخلص و دارای روحیه شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: امثال شهید حججی و مدافعان حرم از حریم اسلام، مسلمین و ایران دفاع می‌کنند.
‌امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید محسن حججی، اظهار کرد: گوهر پاک بودن، تربیت سالم، اقتصاد و شیر حلال، صدق نیت و خواست شهادت، دامن پاک، ولایت‌مداری، حضور در صحنه و مرد عمل بودن از ویژگی‌های شهید حججی بود که باعث می‌شود این شخص به مقام عالی برسد.
نويسنده کتاب «ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی» ادامه داد: تربیت پاک حسینی باعث می‌شود که این شهید چنین مقامی پیدا کند و این گوهر پاک است که در وجود مبارک ایشان تکامل پیدا کرده و به یک شخصیت این‌چنینی تبدیل می‌شود.
وی در ادامه افزود: خداوند با شهادت شهید حججی تمامی تدابیر جهان ظلم و استکبار را از بین برد و به خود، خانواده، ملت و دینش عزت داد و چنان کرد که الان داعش به‌طور کامل شکست خورده است.

شهادت حججی مایه وحدت، پیروزی و حرکت شد
آیت‌الله صفایی بوشهری در پايان گفت: همه شهدا دارای مقام رفیعی هستند اما شهید حججی به‌خاطر آن شرایطی که داشتند و فضایی که ایجاد شد و نوع شهادتش، باعث شد که برای همیشه در تاریخ بماند و مایه وحدت، پیروزی و حرکت شود.
حامد فکوری
captcha