همرزمان حسین(ع) منتشر شد
کد خبر: 3666145
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

همرزمان حسین(ع) منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات: جدیدترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی با موضوع تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم(ع) در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان همرزمان حسین(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کتاب همرزمان حسین(ع)؛ مجموعه  10 سخنرانی معظم‌له در باب عنصر مبارزه در سیره‌ ائمه‌ معصومین(ع) است که در محرم سال 1393 هجری قمری برابر با بهمن 1351 هجری شمسی که فضای اختناق ستم‌شاهی و فشار و سرکوب مبارزان توسط ساواک رژیم بیدادگر پهلوی به اوج خود رسیده بود، در هیئت انصارالحسین(ع) تهران ایراد شده است.

معظم‌له در این سلسله سخنرانی‌ها، درباره‌ اهمیت شناخت صحیح امامان و توطئه‌ دشمنان برای تحریف چهره‌ مبارزاتی آنان، معنای جهاد و مقصود از مجاهدت ائمه(ع) سخن گفته‌اند.


پنجشنبه///نسخه دیجیتال «هم‌رزمان حسین(ع) منتشر شد

وحدت شخصیت معصومین(ع) در امر جهاد و حیات سیاسی امام سجاد(ع)، امام باقر(ع)، امام صادق(ع) و امام کاظم(ع) را تحلیل کرده و با طرح «انسان 250 ساله»، مراد از آن را توضیح داده‌اند. سپس به بیان حقیقت فعالیت‌های سیاسی آشکار امامزادگان از قبیل زیدبن علی(ع) پرداخته‌اند، و سپس وجه توجه ائمه(ع) به شعرای مجاهد و برخورد سخت با علمای درباری را بیان کرده و مقصود از تقیّه را شرح داده‌اند.

مؤسسه‌ پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) مجموعه‌ متن سخنرانی‌ها را که پس از پیاده‌سازی از سند صوتی، ویرایش و تنظیم شده است، در اختیار خوانندگان ارجمند، جویندگان راه و روش واقعی ائمّه‌ هدی(ع) قرار می‌دهد.

کاربران برای تهیه‌ کتاب همرزمان حسین(ع) می‌توانند اینجا را کلیک کند.
captcha