پاسداشت بسیج و بسیجی به یک هفته خلاصه نشود
کد خبر: 3666197
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

پاسداشت بسیج و بسیجی به یک هفته خلاصه نشود

گروه فرهنگي: مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز در کشور بیش از ۲۲ میلیون بسیجی وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و با وجود فعالیت‌های مختلفی که بسیجیان در همه زمینه‌ها انجام می دهند باید پاسداشت آنها را به یک هفته منتهی نکنیم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين،‌ به از نقل از خبرگزاری رسمی حوزه علمیه قزوین حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در همایش گرامیداشت هفته بسیج که با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین، در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص) برگزارشد، به نقش بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان همان نیروهایی هستند که در سرما و گرما و با همه سختی‌ها به روستاهای دوردست می‌روند و برای آنها امکانات و خدمات فراهم می‌کنند و آنهایی که به جز رضایت حق تعالی به چیز دیگری در این مسیر نمی‌اندیشند.
وی افزود: امروز در کشور بیش از ۲۲ میلیون بسیجی وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و با وجود فعالیت‌های مختلفی که بسیجیان در همه زمینه‌ها انجام می‌دهند باید پاسداشت آنها را به یک هفته منتهی نکنیم.
مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در سال‌های دفاع مقدس، بسیج یعنی همت برای مبارزه علیه دشمنی که در مقابلت ایستاده است و بسیج یعنی ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و ستم و این روزها که در کشور ایران جنگ سخت وجود ندارد.
وی با اشاره به این که بسیج یک نهاد مردمی است که توانسته از همه ظرفیت‌ها در مسیر امنیت و توسعه کشور استفاده کند، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه دلاوری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان است و بسیجیان در جنگ و دفاع از مرز های کشور افتخارات ارزشمندی کسب کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به موفقیت‌های جوانان بسیجی در همه عرصه‌های علمی و تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: شتاب توسعه کشور به برکت وجود جوانان نخبه بسیجی و ولایی بیشتر شده است و امیدواریم طی سال‌های آینده در تمام عرصه‌های علمی جزو کشور‌های اول دنیا باشیم.
captcha