پنجم آذرماه؛ آخرین مهلت پیش‌خرید کارت تخفیف نمایشگاه کتاب خراسان رضوی
کد خبر: 3666212
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

پنجم آذرماه؛ آخرین مهلت پیش‌خرید کارت تخفیف نمایشگاه کتاب خراسان رضوی

گروه فرهنگی: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بن‌کارت‌هایی ویژه نمایشگاه‌های کتاب استانی برای دانشجویان، طلاب، استادان و سایر اشخاص حقیقی ارائه می‌کند؛ مهلت پیش‌خرید این بن‌کارت‌ها برای شهروندان خراسان رضوی تا پنجم آذرماه اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برپایی نمایشگاه‌های کتاب استانی، امکان دریافت کارت خرید یارانه‌ای کتاب، با 20درصد تخفیف را برای دانشجویان، طلاب، استادان، اعضای هیئت علمی، مدرسان حوزه علمیه و اشخاص حقیقی فراهم کرده است.
بر اساس اعلام موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بن‌کارت برای اقشار عادی تا مقطع فوق دیپلم و طلاب علوم دینی سطح یک 500000 ريال در ازای واریز 400000 ريال و برای دانشجویان مقطع لیسانس به بالا و طلاب علوم دینی سطح دوم به بالا 1000000 ريال در ازای واریز800000 ريال اعلام شده است.
شهروندان خراسان رضوی از 29 آبان تا ساعت 23 و 59 دقیقه پنجم آذرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام بن‌کارت‌ها اقدام کنند. متقاضیان در ابتدا باید عضویت خود در سامانه http://bon.tibf.ir ثبت کنند، البته افرادی که برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری، عضو شده و بن کتاب دریافت کرده‌اند، نیازی به عضویت جدید ندارند.
بر اساس این گزارش، درج یک شماره موبایل معتبر و آدرس رایانامه برای عضویت ضروری است و ارسال مشخصات کارت، ورود به سامانه، بازیابی رمز عبور و ... از این طریق صورت می‌گیرد؛ بنابراین باید دقت کافی در درج مشخصات انجام شود.
پس از ثبت نام و پرداخت وجه، متقاضی می‌تواند با مراجعه با شعبه بانک شهر در محل نمایشگاه و ارائه مدرک معتبر شامل کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی، شماره شناسنامه یا سایر مدارک معتبر به‌ جز گواهینامه و مانند آن، به همراه شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه، بن‌کارت‌ خود را دریافت کند.
بن‌کارت‌های دریافت‌شده در مدت برپایی نمایشگاه در غرفه‌های نمایشگاه و کتاب‌فروشی‌های سطح شهر که عضو طرح حمایتی نمایشگاه هستند قابل استفاده است؛ پس از پایان مدت نمایشگاه نیز به مدت دو هفته در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر امکان استفاده از کارت‌ها وجود دارد؛ در صورت استفاده نکردن از کل موجودی بن‌کارت، دوماه پس از پایان مدت نمایشگاه امکان دریافت وجه نقد با 20درصد کسری یارانه از عابربانک‌های بانک شهر یا خرید از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان با کسر همین مقدار وجود دارد.
یادآور می‌شود، هر شخص تنها می‌تواند یک بن‌کارت دریافت کند، بن‌کارت‌ها ویژه نمایشگاه استانی سال جاری است و به اتباع خارجی تعلق نمی‌گیرد.
captcha