کسب اعتبارات در بحث شهدای گمنام در استان کرمان
کد خبر: 3666222
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
ابوالحسنی اعلام کرد:

کسب اعتبارات در بحث شهدای گمنام در استان کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در بحث شهدای گمنام در استان اعتباراتی را جذب کردیم و نقشه سازه به پایان رسیده است و در حال حاضر تأمین اعتبار آن مد نظر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان دیروز چهارشنبه، 2 آذر در  نشست هیأت امنای حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان گفت: در بحث شهدای گمنام در استان اعتباراتی را جذب کردیم و نقشه سازه به پایان رسیده است و در حال حاضر تأمین اعتبار آن مد نظر است.
وی افزود: در استان کرمان ۸۶ مکان وجود دارد که شهدای گمنام تاکنون در آن دفن شده‌اند و با توجه به این وضعیت ساخت و ساز اعتباری برای شهرستان کوهبنان گذاشته می‌شود تا ساخت و ساز نمای داخل حرم مطهر شهدای گمنام آغاز شود.
محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان گفت: آنچه که اهمیت ویژه‌ای دارد ساخت حرم مطهر شهدای گمنام است که باید یک نقشه راهی را داشته باشیم تا به اهداف بلندمدت دست یابیم و تلاش شود تا با بودجه دولتی و کمک‌های مردمی کاری را انجام داد.
وی با بیان اینکه باید هیأت امنای بسیجی به ساخت و ساز حرم اقدام کنند، ابراز داشت: همچنین فضاسازی جلوی حرم مطهر با همکاری شهرداری به‌صورت پارک ایثار در دستور کار قرار گرفت.
روح‌الله ابراهیمی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجی در تمام صحنه‌ها حضور دارد و خود را وقف اسلام می‌کند.
وی افزود: در ارتباط با حرم شهدای گمنام سپاه پاسداران گروه‌های جهادی برای بهسازی حرم شهدا اعزام کرده و باید همه دست به دست هم دهیم تا اعتباری در نظر گرفته شود و هر چه زودتر ساخت و ساز حرم برای عاشقان شهدا به پایان برسد.

captcha