افزایش خدمت‌رسانی، موجب پایبندی مردم به انقلاب می‌شود
کد خبر: 3666323
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
حجت‌الاسلام نکونام:

افزایش خدمت‌رسانی، موجب پایبندی مردم به انقلاب می‌شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برکات گسترش خدمت‌رسانی در نظام اسلامی تأکید کرد: بدون تردید گسترش دایره خدمت‌رسانی مسئولان و نهادهای نظام اسلامی، موجب تقویت پایبندی مردم به انقلاب اسلامی می‌شود و این موضوع باید از سوی مدیران مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان،  دوم آذرماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران دستگاه‌های استان در سالن شهید جعفرزاده سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم مایه افتخار مسئولان است و باید از فرصت‌های پیش‌آمده در راستای توسعه و آبادانی استان و خدمتگزاری به مردم استفاده شود.
 امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم باید همواره غنیمت شمرده شود، تصریح کرد: امیدواریم در سایه برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده، روند خدمت‌رسانی به صورت روزافزون به مردم استان افزوده شود.
وی افزود: مدیران و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که دوران خدمت‌رسانی به سرعت سپری می‌شود و آیندگان درباره کارنامه عملکرد صاحب منصبان قضاوت می‌کنند.
 نماینده ولی‌‌فقیه در استان با اشاره به برکات گسترش خدمت‌رسانی در نظام اسلامی تأکید کرد: بدون تردید گسترش دایره خدمت‌رسانی مسئولان و نهادهای نظام اسلامی، موجب تقویت پایبندی مردم به انقلاب اسلامی می‌شود و این موضوع باید از سوی مدیران مورد توجه قرار بگیرد.
حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: اگرچه تاکنون در استان خدمات گسترده‌ای انجام شده، اما هنوز مشکلاتی در آن وجود دارد که در سایه وحدت و همدلی، برنامه‌ریزی و همت مسئولان مرتفع می‌شود.
وی گفت: مسئولان نباید وقت خود را صرف مسائل و موضوعات حاشیه‌ای کنند که این امر  آنان را از خدمت‌رسانی به مردم بازمی‌دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: باید امروز دغدغه مسئولان و مدیران کشور توجه به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف باشد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نابودی داعش افزود: خوشبختانه با اتحاد بین کشورهای اسلامی شجره خبیثه داعش ریشه‌کن شد.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: این روزها همه هواداران جبهه مقاومت باید  لبخند شادی بر لب داشته و تبریک گوی محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی باشند.

captcha