گلزار شهدای روستای قنات‌ملک رابر غبارروبی و گلباران شد
کد خبر: 3666417
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

گلزار شهدای روستای قنات‌ملک رابر غبارروبی و گلباران شد

گروه سیاست و اقتصاد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دیروز پنج‌شنبه، 2 آذر با حضور امام جمعه رابر، وجمعی از مسئولان و بسیجیان، گلزار شهدای روستای قنات‌ملک رابر غبارروبی و گلباران شد و مسئولان بر مزار پدر و مادر سردار حاج قاسم‌سلیمانی قرائت فاتحه داشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی صادقی، امام جمعه رابر با گرامیداشت هفته بسیج و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای سردار سرافراز سپاه اسلام حاج‌قاسم سلیمانی گفت: جایگاه مقتدر ایران امروز را مدیون بسیج و بسیجیان و در راس آن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های سردار سلیمانی و همرزمانشان هستیم.
وی افزود: امام خمین (ره) مصمم بر تفکر بسیجی و انتقال آن به بیرون از مرزهای ایران بودند که امروز می‌بینیم در بحث داعش نیروهای حشد الشعبی «بسیج مردمی» توسط مرجع جهان تشیع حضرت آیت‌الله سیستانی دستور جهاد دادند و با تشکیل نیروهای بسیج مردمی دماغ داعشیان را به خاک مالیدند.
مصطفی امامبخش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: نخستین ویژگی شهدا ولایتمداری بود.
وی افزود: ما باید با الگوگیری و عمل به سیره شهدا طریق مسیر کنیم و حافظان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم.
captcha