بررسی تحولات دفاعی کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
کد خبر: 3666427
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

بررسی تحولات دفاعی کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

گروه سیاسی: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی 7 آذر، با حضور فرمانده کل ارتش و معاونان وی به بررسی آخرین اخبار و تحولات دفاعی کشور می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود و براین اساس کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه، 5 آذر، به ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌پردازد.
روز سه‌شنبه، 7 آذر، نیز تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از عملکرد «صندوق توسعه ملی در نحوه پرداخت تسهیلات» و عملکرد «بانک‌های دولتی و خصوصی در نحوه برخورد با تخلفات و تخصیص وام‌های کلان» بررسی می‌شود.
در همین روز اعضای کمیسیون به ادامه بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی می‌پردازند.
کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نیز سه‌شنبه، 7 آذر، گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را جهت ارائه به صحن علنی قرائت و تصویب خواهد کرد.
کمیسیون اجتماعی روز سه‌شنبه، 7 آذر، طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور می‌پردازد.
در همین روز اعضای کمیسیون طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران و طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را بررسی خواهند کرد.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز یکشنبه، 5 آذر، طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایرا (اعاده شده از شورای نگهبان) را مورد بررسی قرار خواهد داد. در همین روز رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در کمیسیون گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه خواهد داد.
کمیسیون روز سه‌شنبه، 7 آذر، با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی به بررسی آخرین اخبار و تحولات دفاعی کشور می‌پردازد.     
captcha