اتحاد؛ بهترین روش برای مقابله با توطئه‌های اسلام‌ستیزی
کد خبر: 3666445
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
رحیمی تاکید کرد:

اتحاد؛ بهترین روش برای مقابله با توطئه‌های اسلام‌ستیزی

گروه سیاسی: امام جمعه ابهر گفت: آمريكا از هر وسيله‌اى براى اسلام‌هراسى و اسلام‌ستيزى استفاده مى‌كنند ولذا همه باید آماده باشند با وحدت و یکدلی در برابر دشمن خبیث، صف واحده را تشکیل داده و به لطف الهی توطئه دشمن را نقش برآب کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر ظهر امروز جمعه سوم آذرماه در خطبه‌های نمازجمعه ابهر به هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: نقش پررنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور و جهاد علمی و سازندگی، سبب شد تا اندیشکده‌های راهبردی غرب، بسیج را موتور محرک و خون در رگ‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران معرفی کنند.

وی افزود: به عقیده این اتاق‌های فکر، سپاه بدون بسیج نمی‌توانست اقدامات گسترده‌ای که تاکنون انجام داده را تحقق بخشد. سپاه چه در عرصه جنگ و مبارزه و چه در صحنه سازندگی و توسعه، به شدت از بسیج استفاده کرده است. در حال حاضر، این اندیشکده‌ها معتقدند بسیج قوی‌ترین نیروی امنیتی در داخل ایران است که توانسته توطئه‌ها و برنامه‌های گسترده غرب علیه ایران را خنثی کند.

حجت‌الاسلام رحیمی تصریح کرد: نقش بسیج در مقابله با فتنه 88، سبب شد تا کارشناسان غربی به وضوح اذعان کنند که با وجود این نیروی بزرگ امنیتی در ایران، احتمال ظهور فتنه آینده در ایران بسیار کم به نظر می‌رسد. این تحلیل با توجه به عملکرد حرفه‌ای و تحسین برانگیزی که نیروی مقاومت بسیج در برابر فتنه‌گران سال 88 داشت، کاملا دقیق و مبتنی بر اصول عملیاتی و جنگ شهری است.از نگاه این اندیشکده‌ها، این بسیج بود که در فتنه 88 توانست الگوی نبرد نامتقارن شهری را با موفقیت پیاده کند.

امام جمعه ابهر در ادامه به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر کفر جهانی و نوکران آنها اشاره و تصریح کرد: از حدود شش سال گذشته با طرح آمريكايى - اسراييلى به‌منظور تبديل مبارزه اسلام عليه صهيونيسم به اسلام در برابر اسلام و درگير كردن مسلمانان منطقه در فتنه و آشوب و به‌راه‌انداختن داعش كه خود بارها به آن معترف بودند، منطقه را به‌‌ بى‌ثباتى و جنگ‌هاى نيابتى كشاندند و هر آنچه را بيان از ترسيم و تشريح آن قاصر است، بر سر دولت‌هاى قانونى و ملت‌هاى مظلوم منطقه آغاز كردند.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به برچیده شدن داعش تصریح کرد: البته آمريكايى‌ها در دوره «پسا داعش» ممكن است شكل تازه‌اى از داعش را تشكيل داده و رونمايى كنند. آمريكايى‌ها از داعش و تفكر تروريستى به‌طور كامل دست نشستند و نااميد نشدند، آمريكا از هر وسيله‌اى براى اسلام‌هراسى و اسلام‌ستيزى استفاده مى‌كنند ولذا همه باید آماده باشند با وحدت و یکدلی در برابر دشمن خبیث، صف واحده را تشکیل داده و به لطف الهی توطئه دشمن را نقش برآب کنند.

captcha