آغاز ثبت‌نام طرح حفظ قرآن در بیت‌الحفاظ مشهد الرضا(ع) ویژه بانوان
کد خبر: 3666471
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

آغاز ثبت‌نام طرح حفظ قرآن در بیت‌الحفاظ مشهد الرضا(ع) ویژه بانوان

فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام طرح حفظ قرآن کریم از جزء یک در مرکز تخصصی بیت‌الحفاظ مشهد الرضا(ع) ویژه بانوان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ثبت‌نام طرح حفظ قرآن کریم از جزء یک در مرکز تخصصی بیت‎الحفاظ مشهدالرضا(ع) ویژه بانوان همراه با مفهوم آیات، نکات تجویدی و ترتیل الحان آغاز شده و افرادی که تاکنون تجربه حفظ نداشته‌اند در صورت برخورداری از سطح خوبی از روخوانی و روان‌خوانی می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.
بنا براین گزارش، با توجه به اینکه طرح در حال برگزاری است و قرآن‌آموزان اولین دوره تاکنون دو جزء را حفظ کرده‌اند لذا قرآن‌آموزان جدیدالورود نیز با اهتمام بیشتر می‌توانند دو جزء اول را در پایان دوره حفظ کنند، ضمن اینکه حافظانی که محفوظات خود را فراموش کرده‌اند طبق برنامه استاد می توانند محفوظات خود را برگردانند.
همچنین با توجه به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم که همه ساله از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به حافظان 10 جزء مدرک دیپلم، 20 جزء فوق دیپلم، حافظان کل قرآن مدرک لیسانس اعطا خواهد شد لذا در این طرح جهت آمادگی هرچه بیشتر حافظان برای شرکت در آزمون، پایان هر هفته امتحان مفاهیم برگزار می‌شود.
ارسال پیشرفت حفظ به صورت روزانه برای حافظ و والدین وی جهت تقویت قرآن‌آموزان از دیگر برنامه‌هایی است که در این مرکز مورد توجه است.
کلاس‌های مرکز از شنبه تا چهارشنبه طبق زمانبندی از ساعت 8 تا 9:30 کلاس حفظ و بعد از 15 دقیقه استراحت از ساعت 9:45 تا 11:15 کلاس مرور و پرسش و پاسخ برگزار و در صورت تمایل قرآن‌آموزان مباحثه بعد از اتمام کلاس انجام می‌شود.
گفتنی است، مرکز تخصصی بیت‌الحفاظ مشهدالرضا(ع) در خیابان امام خمینی(ره)، سه راه دارایی، انتهای پاسداران یک، واقع شده است.
یادآور می شود، متقاضیان و علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های 32283380 الی 82 تماس حاصل کنند.
captcha