تخصیص 3000 ساعت برای حفظ قرآن/ خردسال‌ترین حافظ قرآن استان گلستان +عکس
کد خبر: 3666506
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

تخصیص 3000 ساعت برای حفظ قرآن/ خردسال‌ترین حافظ قرآن استان گلستان +عکس

کانون خبرنگاران نبأ: سجاد احمدی نوجوان 11 ساله گرگانی در مراسمی به عنوان خردسال‌ترین حافظ قرآن کریم در استان گلستان معرفی شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ؛ آیین معرفی خردسال‌ترین حافظ قرآن کریم در استان گلستان با حضور حجت الاسلام دارابی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان، حسین واعظ مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات استان و جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم و خانواده ها در دارالتحفیظ امام جواد(ع) در گرگان برگزارشد.
جواد شاهینی قاری و حافظ کل قرآن و مسئول دارالتحفیظ امام جواد(ع) گرگان درباره این آیین بزرگداشت گفت: امروز آیین معرفی یکی از خردسال ترین حافظان قرآن کریم استان گلستان برگزارشد. 
وی افزود: سجاد احمدی در سن 11 سالگی حافظ کل قرآن شد و مسیر آموزشی خود را از 7 سالگی آغاز کرده است و  توانست بعد از گذراندن روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی و تجوید وارد حفظ تخصصی شود و در طی 3 و نیم سال حافظ کل قرآن شود.
شاهینی همچنین با بیان اینکه سجاد بیش از سه هزار ساعت وقت مفید برای حفظ قرآن گذاشته است، افزود: این نوجوان بعنوان نمونه و الگویی برای همسن و سالان خود شده است.
وی تصریح کرد: حفظ سن و سال و مکان و زمان نمی‌شناسد، فرهنگ حفظ قرآن در جامعه باید نهادینه شود.
همچنین در بخشی از این مراسم، این نوجوان مورد آزمون اساتید و کارشناسان قرآنی قرار گرفت و در پایان مراسم با اهدای هدایایی از این حافظ نوجوان قرآن کریم تحلیل شد.
ابراهیم الهی
captcha