شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود
کد خبر: 3666508
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۴
سعادت‌فر:

شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه جیرفت شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، گفت: امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست‌نشانده رژیم صهیونیستی ملعون و آمریکای جنایتکار بود به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که فتنه خط قرمز رهبری و امت حزب‌الله است چراکه سران فتنه و حامیان آنها خواسته یا ناخواسته در اوج بی‌بصیرتی و غرور ناشی از مستی رسیدن به قدرت، به دنبال از بین بردن اصل نظام جمهوری اسلامی بودند.
وی افزود: آن کسانی که به دنبال این هستند فتنه سال 88 را در حد یک دعوای خانگی تنزل بدهند یا خائن و یا افراد فاقد بصیرت هستند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر تصریح کرد: البته اگر یک دعوای خانوادگی هم باشد، دلیل بر بی‌اهمیت بودن آن نیست، چون اگر در یک خانواده یک فرزند ناخلف وجود داشته باشد که به امنیت و عزت یک خانواده آسیب برساند، باید مورد برخورد قاطع خانواده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، بیان کرد: امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست‌نشانده رژیم صهیونیستی ملعون و آمریکای جنایتکار بود به پیروزی رسید و این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است و باید این پیروزی بزرگ را به خانواده شهدای حرم تبریک گفت.
امام جمعه جیرفت اظهارکرد: نام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز با افتخار در کشور عراق برده می‌شود و این نتیجه دیپلماسی مقاومت است.
حجت‌الاسلام سعادف‌فر با بیان اینکه سردار حاج‌قاسم سلیمانی به وعده خود عمل و داعش را نابود کرد، گفت: با روحیه این جوانان مؤمن و بسیجی، پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی دیپلماسی مقاومت و لیبرالی را تجربه کردند، بیان کرد: امروز مردم به دیپلماسی مقاومت ایمان آورده‌اند، زیرا به گفته رهبر معظم انقلاب هزینه مقاومت کمتر از هزینه مذاکره و سازش است.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دیپلماسی مقاومت با تکیه بر توان داخلی مقابل دشمنان ایستادگی و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند، زیرا با دشمن تا دندان مسلح نمی‌توان با زبان مذاکره صحبت کرد.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر عنوان کرد: بینش اول یعنی تکیه بر توان داخلی و بینش دوم تکیه بر خارج است که تجربه نشان داده بینش اول موفق و بینش دوم شکست خورده است.
وی عنوان کرد: از امروز تا روز برپایی 9 دی 36 روز وقت است و دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی کنند تا این آیین هر چه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شود.
امام جمعه جیرفت گفت: در روایات داریم که گناه شیعیان همچون یک سیلی بر صورت امام زمان نواخته می‌شود و دل آن حضرت را اندوهگین می‌کند، بیایید به خاطر تسلی دل حضرت ولیعصر(عج) دست از گناه برداریم.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر بیان کرد: مدیران ما بدانند بیت‌المال در اختیار آنها و تمام ساعتی که باید در خدمت مردم باشید فردای قیامت مورد محاسبه و بازخواست قرار می‌گیرد.
وی اظهارکرد: با ابراز تأسف برخی‌ها برای رسیدن به رزق و روزی از اعمال واجب کناره‌گیری می‌کنند و حتی کار حرام انجام می‌دهند حال آنکه خداوند رزق و روزی همه را ضمانت کرده است.
امام جمعه جیرفت تأکید کرد: اگر کسی خانه‌ای را با پولی که خمس آن داده نشده است بسازد خواندن نماز در آن خانه باطل است و خوردن غذایی که از مال خمس داده نشده باشد حرام است.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha