کلمه بسیج مترادف با ایثار و فداکاری است
کد خبر: 3666511
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۹
افشارمنش:

کلمه بسیج مترادف با ایثار و فداکاری است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کهنوج گفت: کلمه بسیج مترادف با ایثار و فداکاری است و بسیج دارای پنج رکن جامعیت، مانعیت، مقاومت،حضور در صحنه، بصیرت و بلند همتی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش، امام جمعه کهنوج در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با تسلیت شهادت ایام شهادت امام عسکری(ع) گفت: زمینه‌سازی برای غیبت امام زمان(عج) و معرفی امام بعد خود به یاران خاص و برخورد با انحرافات و تحریفات از جمله موضع‌گیری صریح حضرت در مورد واقعه وصوقیه از مهم‌ترین فعالیت‌های این حضرت بوده است.
وی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) در نهم ربیع‌الاول مهمترین وظایف شیعیان را در عصر غیبت، شناخت امام زمان، انتظار فرج، تهذیب و خودسازی، الگو قرار دارن حضرت، تکریم و احترام دانست.
حجت‌الاسلام افشارمنش با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: کلمه بسیج مترادف با ایثار و فداکاری است و بسیج دارای پنج رکن جامعیت، مانعیت، مقاومت،حضور در صحنه، بصیرت و بلند همتی است و باید ویژگی بسیج را که بصیرت، دشمن‌شناسی و راه‌های مقابله با دشمن، فهم ترفندهای دشمن و ثبات قدم را حفظ کنیم.
وی تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن دنبال بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به ارز‌ش‌های عملی اسلام و نا امید کرد مردم است که باید مراقبت کرد.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha