بسیج؛ تشکلی ضروری در دانشگاه و حوزه + عکس
کد خبر: 3666543
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
سرگرد رضوی عنوان کرد:

بسیج؛ تشکلی ضروری در دانشگاه و حوزه + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: باید فرهنگ و رفتار بسیجی را در بین دانشجویان و طلاب اشاعه داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرگرد احمد رضوی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود، سوم آذرماه طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: باید فرهنگ و رفتار بسیجی را در بین دانشجویان و طلاب اشاعه داد.
وی عنوان کرد: بنا به فرموده امام راحل امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند؛ فرزندان بسیجی‌ نیز در این مراکز، پاسدار اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» باشند.
رضوی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت است؛ از جمله در عرصه امدادی که شاهد حضور پررنگ بسیجیان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جهت امدادرسانی هستیم. علاوه بر آن نیز در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اردویی، ورزشی و عملیاتی بسیج حضوری فعال دارد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حقیان، امام جمعه دورود در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد: پایان حکومت داعش برای تمام بشریت سودمند است.
وی اظهار کرد: با نابودی داعش و شکست خوردن استراتژی اسرائیل و هم‌پیمانانش خدمتی بزرگ به بشریت انجام شد.
حقیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ارزش عذرخواهی در بنیان خانواده جایگاه بالایی دارد و زن و شوهر باید آن را یک نعمت بدانند، گفت: ثمره عذرخواهی صفا و صمیمت در خانواده است؛ حضرت علی(ع) در حدیثی می‌فرمایند «المَعذِرَةُ بُرهانُ العَقلِ؛ پوزش از خطا، دليل خردمندى است».
حسین مریدی
captcha